Bestelling & levering

Bestellen

Onze bestelprocedure ziet er als volgt uit:

  1. Plaats de producten in de winkelmand. Via jouw winkelmand kun je je bestelling plaatsen.
  2. Vul jouw NAW-gegevens in en klik op ‘Doorgaan met verzenden’.
  3. Kies een verzendwijze en klik op ‘ga naar betalen’.
  4. Kies een betaalmethode.
  5. Controleer je bestelling. Klik op ‘Bestelling voltooien’.
  6. Zodra je betaling is afgerond, gaan wij aan de slag met je bestelling. Je ontvangt een bevestiging van je bestelling via e-mail en zullen je per e-mail op de hoogte houden van de levering via een Track & Trace code die je van ons ontvangt. 


Verzending & bezorging

Wij verzenden onze producten met PostNL. Zodra we je pakket hebben verzonden, ontvang je een Track & Trace code via e-mail. Hiermee kun je zien waar het pakket zicht bevindt.

We streven er naar om je pakket binnen 2 tot 3 werkdagen te verzenden. 

Pakketten verzenden we binnen Nederland en naar België. Helaas verzenden we niet naar andere landen op dit moment.

De verzendkosten van een pakketje binnen Nederland, tot 23 kg, bedragen € 6,95. Vanaf €35 bieden we gratis verzending aan in NL.

De verzendkosten van een pakketje naar België, tot 23 kg, bedragen € 9,45. Vanaf €35 bieden we gratis verzending aan naar België.


Retourneren

Ben je niet tevreden over jouw aankoop en wil je je bestelling, of een deel hiervan, retourneren? Je hebt het recht om je bestelling tot 14 dagen na ontvangst, zonder opgave van reden, te annuleren.

Neem contact met ons op via het contactformulier op de website om jouw retour aan te kondigen of e-mail ons via nl.info@helaspice.com. Je ontvangt vervolgens van ons de instructies om het product te retourneren. Vervolgens heb je, na het aangeven dat je het product wil retourneren, nog 14 dagen om het product naar ons retour te sturen. Je ontvangt in dat geval het volledige orderbedrag, inclusief verzendkosten, retour. De kosten voor het retour sturen van het product zijn voor eigen rekening. Deze kosten zijn afhankelijk van de vervoerder waarmee je het pakket retour stuurt.

Indien je gebruik maakt van bovenstaand herroepingsrecht en het product retour stuurt, dient het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijs mogelijk – in de originele staat en verpakking geretourneerd te worden. Mocht het product, of de verpakking, meer beschadigd zijn dan nodig is dan kunnen we de waardevermindering van het product aan je doorberekenen. Behandel onze producten dus altijd met zorg en zorg voor een goede retourverpakking.

Let op: je hebt enkel recht op retour als de verzegeling van het product niet verbroken of beschadigd is en het product dus nog gesloten is. Geopende of niet verzegelde producten kunnen wij helaas niet retour nemen.

Wil je een product retourneren omdat je een klacht hebt? Kijk dan onder het kopje ‘klachten’.

 

Garantie

Alle artikelen die je bij ons koopt, zijn voorzien van een wettelijke garantie. Dit wil zeggen dat het product datgene doet wat jij van ons mag verwachten. Indien dit niet het geval is dien je met ons contact op te nemen zodat we met je kunnen kijken naar een oplossing.

 

Klachten

Heb je een klacht over een van onze producten? Vul dan het contactformulier op deze pagina in en omschrijf jouw klacht zo duidelijk mogelijk. Indien het om een levensmiddel gaat, vermeld altijd EAN-code/streepjescode, de houdbaarheidsdatum én de productiecode wanneer je contact opneemt met ons zodat we jouw klacht zo snel mogelijk kunnen behandelen.

 

Prijzen & betaling

Alle genoemde prijzen in de webshop zijn inclusief BTW. Voor onze producten betaal je altijd de prijs die op het moment van bestellen weergegeven wordt. De prijs vind je op de orderbevestiging. 

In de webshop kun je betalen via iDeal. Met iDeal kun je veilig en eenvoudig online betalen. Je rekent af in de online betaalomgeving van jouw eigen bank.

 

Wijzigen bestellingen

Wil je iets wijzigen in jouw bestelling of heb je niet het juiste leveradres ingevuld? Neem zo snel mogelijk contact met ons op via het contactformulier en vermeld hierbij altijd jouw bestelnummer zodat we weten om welke bestelling het gaat.

Zodra jouw bestelling is verwerkt, is het niet meer mogelijk deze te wijzigingen.  

 

Zakelijke bestellingen

Het is niet mogelijk om zakelijke bestellingen te plaatsen via onze webshop. Onze grootverpakkingen zijn verkrijgbaar bij groothandelaren. Voor zakelijke orders kun je contact opnemen via nl.info@helaspice.com